alkuperäinen:
Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
But how can we say forever
kertosäe:
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
kertosäe
I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
kertosäe
suomennettu:
Meret ajautuvat erilleen päivä päivältä
Olen hitaasti tulossa hulluksi
Kuulen äänesi linjalla
Mutta se ei lopeta kipua
Jos en näen sinua vierellä koskaan
Kuinka voimme sanoa ikuisesti
kertosäe:
Minne menetkin
Mitä teetkin
Aion olla juuri täällä odottamassa sinua
Mitä tahansa se ottaa
Tai kuinka sydämeni särkyy
Aion olla juuri täällä odottamassa sinua
Minä otin sen myönnettäväksi, aina
Ajattelin että se voisi kestää jotenkin
Kuulen naurua, maistan kyyneleet
Mutta en pääse lähellesi nyt
Oh, etkö näe sitä baby
Saat minut hulluksi
kertosäe
Mietin kuinka selviämme
Tässä romanssissa
Mutta lopulta jos olet kanssani
Otan riskin
Oh, etkö näe sitä baby
Saat minut hulluksi
kertosäe
VÄHÄN AIKAA SITTEN LAITOIN YÖN JOUTSENLAULUN TÄNNE JA SANOIN ETTÄ YKS PARHAIMPIA BIISEJÄ. NYT LISÄÄN TÄMÄN BIISIN SIIHEN LUETTELOON.
joskus voin laittaa omien lempibiisieni top 10 listan. (: what you think about that?
http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU
tuossa on laulu youtubessa^
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

1 kommentti:
soittelin tätä tänään pianolla :) kiva biisi ;)
Lähetä kommentti